۲ مهر ۱۳۹۴، ۸:۳۷

مدیرصندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی:

صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای خرد حمایت می‌کند

صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای خرد حمایت می‌کند

بجنورد- مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: حمایت از تولید به ویژه کسب و کارهای خرد و کوچک از سیاست های صندوق کار آفرینی امید در این استان است.

امین خوشقامت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صندوق کارآفرینی امید از سال گذشته با تغییر رویکرد از تولید به ویژه کسب و کارهای خرد و کوچک حمایت می کند.

وی اظهار داشت: همچنین صندوق کارآفرینی امید از افراد صاحب ایده و فکر حمایت و تسهیلات لازم را برای اجرایی کردن ایده آنها در راستای اشتغالزایی پرداخت می کند.

خوشقامت با تاکید بر اینکه حمایت از خوشه های کسب و کار یکی از برنامه های مهم این دستگاه اجرایی است، گفت: حمایت از طرح های پشتیبان خانگی و زنجیره‌های تامین از دیگر وظایف صندوق کار آفرینی امید استان است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای اشتغالزایی و توسعه فضای کسب و کار برنامه‌های موثری در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی اظهار داشت:در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار در راستای اشتغال زایی به صندوق کارآفرینی خراسان شمالی تخصیص داده شد.

وی گفت: باتوجه وضعیت نرخ بیکاری در استان، امیدواریم با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه اشتغال افراد فراهم و مشکل بیکاری جوانان استان تا حدودی مرتفع شود.

کد خبر 2923338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha